Mixed Media Layout Sent from Heaven


25 cm X 25 cm Layout 




Guten Tag liebe Blog-Leser,
heute zeige ich ein Layout von meiner jüngsten Tochter Mia.
Das Papier ist aus unterschiedlichen Graphic45 und Tilda Kollektionen.
Die Blumen sind von mir selber gemacht.
Dafür gebrauche ich verschieden große Stanzen.
Gesso, Modeling paste, Washi-tape und Spitzen runden das Ganze ab.
Ein schönes Wochenende wünsche ich Ihnen.
Ihre Heike

Goede middag beste Blog-Lezer,
vandaag wil ik u een Layout laten zien van mijn jongste dochter Mia.
Het papier is uit verschillende Graphic45 en Tilda collecties.
De bloemen zijn van mijzelf gemaakt.
Hiervoor gebruik ik verschillende ponsen.
Gesso, Modeling paste,Washi-Tape en kanten ronden het geheel af.
Een fijne weekend wens ik u.
Heike




Comments

Popular posts from this blog

The Grand Holidays Blog Hop 2017 Door Hanger by Heike`s AugenBlick

Live Your Life

Guest Design Layout